GAZ M73
Na levé fotografii obě modifikace ( uzavřená dvoumístná a pick-up ) při zkouškách
Na pravé fotografii G. Vasserman u vozu GAZ-M73 Pick-up
GAZ-M73 i GAZ-M73 PICK-UP byly G.Vassermanem vyvíjeny na základě vozu GAZ-M72 ( Poběda 4x4 ) a měly tudíž pohon všech kol schodný právě s tímto vozem. Obě modifikace byly určeny pro opraváře zemědělské techniky a předsedy družstev ( JZD resp. tehdy kolchozů a sovchozů ), kteří se pohybovali po zablácených cestách ruského venkova. Obě modifikace byly pouze dvoumístné, pick-up měl navíc odkrytou ložnou plochu pro převoz materiálu nebo dalších osob. Bohužel, i když obě verze prošly úspěšně státními zkouškami a dostaly to nejvyšší hodnocení, ani jedna z verzí se nedostala do sériové výroby. Vedení tehdejšího ministerstva automobilového průmyslu se rozhodlo, že tento vůz není potřeba vyrábět neboť podobné funkce v zemědělství již plní vozy GAZ-69.
|
Technické charakteristiky | ||
---|---|---|
Model: | GAZ M73 | |
Pohon | 4x4 | |
Rozměry v mm. | ||
Délka: | ||
Šířka: | ||
Výška: | ||
Rozvor předních/zadních kol: | ||
Max. úhly průchodnosti ( při plném zatížení ) | ||
Přední | ||
Zadní | ||
Celhová hmotnost bez zatížení, Kg | ||
Nejvyšší rychlost na silnici km/h | 95 | |
MOTOR | ||
Max výkon při 2800 ot./min v HP | 52 | |
Max. kroutící moment v kgm | ||
Počet válců | 4 | |
Průměr a chod pístů v mm. | 82x100 | |
Objem válců v l. | 2,120 | |
Stupeň komprese | 6,2 | |
Převodovka | ||
Převodovka | ||
Převodové stupně | ||
Spojka | ||
Rozvodovka | ||
Hlavní převodové číslo | ||
Ostatní | ||
Pneu | ||
Palivová nádrž | ||
Základní výbava |